Menu
Το Καλάθι σου

Doctor's Formulas StressLess Formula 30 Caps

Doctor's Formulas StressLess Formula 30 Caps
Out Of Stock
Doctor's Formulas StressLess Formula 30 Caps
13,70€
Χωρίς ΦΠΑ: 13,70€

Λεπτομέρειες Προϊόντος

ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ.

Το StressLess Formula είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει μελισσόχορτο (Melissa Officinalis), L- θειανίνη και θειαμίνη. Η θειαμίνη συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος και στη φυσιολογική ψυχολογική λειτουργία. Το μελισσόχορτο διευκολύνει τον ύπνο και τη χαλάρωση, ενώ βοηθά στη βελτίωση της μνήμης και της συγκέντρωσης.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.
Λαμβάνουμε 1 έως 2 κάψουλες ημερησίως.

ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ.

Serving Size: 1-2 CapsulesServings per container: 15 - 30
1-2 Capsules
Εκχύλισμα Φύλλων Μελισσόχορτου
(Melissa officinalis L)
τιτλοδοτημένο σε 10% παράγωγα υδροξυκινναμωμικού οξέος, ως ροσμαρινικό οξύ
300 - 600 mg
L - Θειανίνη200 - 400 mg
Θειαμίνη
(Βιταμίνη Β1)
1.4 - 2.8 mg
Άλλα Συστατικά: μικροκρυσταλλική κυτταρίνη, μείγμα εκχυλισμάτων ρυζιού, σκόνη φλοιού ρυζιού, υδροξυπροπυλμεθυλοκυτταρίνη (κάψουλα).
Αριθμός Γνωστοποίησης Ε.Ο.Φ.: 129970 / 19-09-2019
Ο Αριθμός Γνωστοποίησης στον Ε.Ο.Φ. δεν επέχει θέση άδειας κυκλοφορίας από τον Ε.Ο.Φ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Να μη γίνεται υπέρβαση της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης. Τα Σ/Δ δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μίας ισορροπημένης δίαιτας. Να φυλάσσεται μακριά από τα μικρά παιδιά. Το προϊόν αυτό δεν προορίζεται για την πρόληψη, αγωγή ή θεραπεία ανθρώπινης νόσου. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας αν είστε έγκυος, θηλάζετε, βρίσκεστε υπό φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας. Να μη λαμβάνετε το προϊόν σε περίπτωση που παρουσιάζετε Υπερευαισθησία σε οποιοδήποτε απο τα συστατικά του. Διατηρείτε το προϊόν σε ψυχρό και ξηρό χώρο, μακριά από πηγές θερμότητας και προστατευμένο από το φως. Η ημερομηνία λήξης αναφέρεται στο προϊόν σε ακέραια συσκευασία και με σωστή διατήρηση.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Οι εικόνες που παρουσιάζονται εξυπηρετούν καθαρά επεξηγηματικούς και διαφημιστικούς σκοπούς. Η τελική εικόνα του προϊόντος ενδέχεται να αλλάξει.